"Infolinia

Najczęściej kupowane

Promocja - materac HEVEA Junior 160x80

Blog kategorie
Blog wpisy

Jak wybrać najlepszy kitchen helper dla dzieci?

Kitchen helper rozwija niezależność dziecka oraz zgodnie z zasadami Montressori, uczy je zaangażowania w codzienne zadania od najmłodszych lat. Ułatwia też codzienne przygotowywanie posiłków z dzieckiem, które jest wtedy bezpieczne.

Pomocnik kuchenny to mebel, który przynosi wiele korzyści Tobie i Twoim dzieciom. "Pomóż mi zrobić to samemu" (Maria Montressori) to słowa, które pokazują wewnętrzne potrzeby Twojego dziecka. Rolą rodziców jest bycie przewodnikiem dziecka i nauczycielem niezależności.

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

1. Kupujący jest zobowiązany sprawdzić w obecności kuriera czy towar nie został uszkodzony podczas transportu. Prawidłowe sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera jest warunkiem koniecznym do wszczęcia procedury reklamacyjnej.

2. W przypadku, gdy okaże się, że dostarczony produkt jest niezgodny z zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo do wymiany tego produktu na zamówiony.

3. Odesłanie produktu niezgodnego z zamówieniem, następuje na rachunek bellaluni.pl , który pokrywa związane z tym koszty.

4. Reklamacje należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@bellaluni.pl lub pisemnie na adres GAPPAG ul. Bór 186, 42-202 Częstochowa.

5. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od odebrania przesyłki przez Kupującego. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Kupującemu wysyłany jest nowy egzemplarz w miejsce niezgodnego z zamówieniem. W przypadku uwzględnienia reklamacji, bellaluni.pl odsyła zareklamowany towar na własny koszt.

6. W sytuacji braku zamówionego, a niewadliwego produktu, bellaluni.pl informuje o tym Kupującego mailem bądź telefonicznie. Wedle wyboru Kupującego – uiszczona należność jest zwracana na jego rachunek bankowy, albo wysyłany jest inny produkt w tej samej cenie, wybrany przez Kupujacego. Koszty przesyłek ponosi bellaluni.pl.

7. Z uwagi na różnie ustawione parametry monitora lub karty graficznej oraz warunki oświetleniowe, w których wykonano zdjęcia, kolory mebli mogą się nieznacznie różnić od rzeczywistych.

8. Zakupiony i reklamowany towar, prosimy odsyłać na adres:

GAPPAG - Magazyn
ul. Bór 186
42-202 Częstochowa

Zwroty

1. Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000r "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Kupujący może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Rezygnacja z zakupu nie dotyczy towarów, które zostały wykonane "na zamówienie" oraz dokonano w nich zmian na życzenie Klienta.

2. Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania towaru, poprzez wysłanie pisemnego „Oświadczenia o odstąpieniu od umowy” drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@bellaluni.pl lub listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres :

GAPPAG spółka z o.o. spółka komandytowa
ul.
Bór 186
42-202 Częstochowa

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Mogą Państwo także skorzystać z naszego wzoru formularza odstąpienia od umowy.

3. Po złożeniu oświadczenia Klient, zobowiązany jest, w ciągu 14 dni kalendarzowych, odesłać na własny koszt dostarczony towar. Sklep nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem.

4. Ze względu na dużą wagę i gabaryty przesyłek, na prośbę Kupującego, Sklep może zlecić odebranie przesyłki zwracanego towaru. Koszt zwrotu ponoszonego w takim przypadku przez Kupującego wynosi 49 zł i jest odejmowany od zwrotu należności za zakupiony towar.

5. Towar musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu i starannie zabezpieczony na czas transportu. Przesyłki bez oryginalnego opakowania oraz niewłaściwie zapakowane, nie zostaną przyjęte i będą automatycznie odesłane do nadawcy. Adres do zwrotu towaru:

GAPPAG - Magazyn
ul.
Bór 186
42-202 Częstochowa

6. Zwrot należność za zakupiony towar (kwota zwrotu nie zawiera kosztów przesyłki) nastąpi w ciągu 14 dni pod warunkiem fizycznego zwrotu towaru do sklepu. Zwrot następuje przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta w oświadczeniu.

7. W przypadku nie dokonania zwrotu towaru w ustawowym terminie 14 dni, roszczenie wynikające z przesłanego oświadczenia traci ważność.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl